Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2008

Τι θα γινει με τις εκκλησιες ???

Είναι κυριακή και πίνω τον καφέ μου ύστερα από μια σχετικά ήσυχη νύχτα. Λέω σχετικά γιατί με 2 παιδιά ( 2 1/2 και μόλις 20 ημερών ) δεν είναι δυνατών να είναι εντελώς γαλήνια η βραδιά σου!!!
Βέβαια εκτός από τα παιδιά μου, είχα να με ξυπνήσει το πρωί (γύρω στις 7 ) και η καμπάνα της κοντινής εκκλησίας , η οποία χτυπάει με θράσος, καλώντας τους χριστιανούς στην λειτουργία. κάθε Κυριακή πρωί λοιπόν τα ίδια σκέφτομαι .....απλά τώρα είπα να τα γράψω κιόλας, για να δω αντιδράσεις και να καταλάβω αν είμαι η μόνη τρελή που μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι, ο ρόλος και η επιβολή του θρησκεύματος εν έτη 2008!!!!
Σε μια εποχή όπου η ανεξιθρησκεία είναι πλέον ανθρώπινο δικαίωμα κατοχυρωμένο από τα συντάγματα ( ευρωπαϊκά - έχει και μερικά καλά αυτή η Ε.Ε , αλλά και τα ενχώρια) , όπου οι περισσότερες κοινωνίες (και η δικιά μας) είναι πολυπολιτισμική, όπου έχουν πλέον και ιστορικά αποδειχθεί τα εγκλήματα στο όνομα των θρησκειών και επίσημα έχουν καταγγελθεί από όλους, όπου μιλάμε για διαχωρισμό κράτους- εκκλησίας ανοιχτά....(αμήν και πότε).
Ε, σε μια τέτοια κοινωνία μου είναι αδιανόητο και μου ανεβάζει το αίμα στο κεφάλι η επιβολή του χριστιανικού θρησκεύματος........και όποιου άλλου δηλαδή, αλλά στην προκειμένη περίπτωση εμένα αυτοί με ενοχλούν!!!!!
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΥΡΙΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΣ.......ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.....ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ....?? ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΈΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ!!!!
Και βέβαια για να κρατήσω εν επίπεδο στο κείμενο, δεν θα γράψω τα συναισθήματα μου για το ότι κάθε πάσχα σε όλα τα χωριά είσαι υποχρεωμένος να ακούσεις οοοοοολες τις μέρες τις λειτουργιες γιατί θεωρούν "δώρο" να βγάλουν μεγάφωνα που να κακό-ακούγονται σε όλα τα σπίτια. θες δεν θες δηλαδή , φασιστικά!!! Μου θυμίζει την ελευθερία της θρησκείας τους. "ο χριστός σε αφήνει ελεύθερο να τον πιστέψεις ή όχι. Αν δεν τον πιστέψεις όμως.....θα βράζεις αιώνια στα καζάνια της κόλασης, η επιλογή δική σου!!"
Και φυσικά μην τολμήσεις (ειδικά στις κλειστές κοινωνίες των χωριών) , μεγαλη βδομαδα να ζητησεις κρεας ή γαλα!!
"μα ρε μάστορα , μου έχει πέσει ο αιματοκρίτης στα γόνατα , χρειάζομαι κρέας....άσε που δεν πιστεύω κιόλας...." .
Δεν έχει σημασία...να σεβαστείς τους υπόλοιπους!!
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει εγώ να σέβομαι τους υπόλοιπους και όχι οι υπόλοιποι το δικαίωμα όλων, στην διαφορετικότητα??!!!
Και καλά εγώ, είμαι στην χώρα μου , τους ρίχνω και ένα μπινελίκι δυνατά για να ξεσπάσω , το πολύ πολύ με κακό-χαρακτηρίζουν μερικοί,(αυτό μεταξύ μας μου αρέσει...να τους σοκάρω) και τελείωσε.
Σκεφτομαι τους μεταναστες...που οι "καθαροι" ελληνες, τέτοιοι βλέπεις θελουν να νομιζουν οι σημερινοι ελληνάρες ότι είναι, παρολο που ιστορικα ειναι λαος "χτυπημενος" απο προσφυγια και μετανάστευση, τωρα μεγαλοπίαστηκε, ενοχλείτε απο την παρουσία, αλβανων, πακιστανων και άλλων λαων που δεν ειναι απογονοι των αρχαιων ελληνων. Βλεπεις αυτοι ήταν το επόμενο κλάμα που ακούστηκε μετά την γέννηση του Σωκράτη!!!
Αυτοί λοιπόν οι άτυχοι μετανάστες , έχουν να αντιμετωπίσουν οοοολη την καφρίλα του ελληνάρα αλλά και την τριτοκοσμική κατάσταση του κράτους σε όλους τους τομείς.....υποδοχής τους, απορρόφησής τους, και τελευταίο βέβαια αποδοχής τους (και μέσα στην αποδοχή είναι η ελεύθερη ύπαρξή τους). έτσι τους βλέπεις να αλλάζουν τα ονόματα τους και να τα κάνουν χριστιανικά (εμ , να σε καλοπιάσουν υποανάπτυκτε νεοέλληνα), και τους βλέπεις μαύρους σαν έπιπλα (καθόλου υποτιμητικά δεν το λέω αυτό....λιώνω κάθε καλοκαίρι στον ήλιο μήπως και καταφέρω να αποκτήσω το 1/9 από αυτό το υπέροχο χρώμα) να σου λένε ότι είναι από την Καλαμάτα, από την Θεσ/κη και διάφορα άλλα , προκειμένου να ενσωματωθούν!
Και λογικά τώρα καλέ μου άνθρωπε, που διαβάζεις όλο αυτό το κατεβατό θα αναρωτιέσαι "και που θες να καταλήξεις ρε φιλεναδα"
μμμμμ, είναι ένα πρόβλημα που το έχω αυτό, παρασύρομαι και ανοίγω πολλά θέματα μαζί.
Αλλά να σου πω κάτι?
πουθενά συγκεκριμένα ......ένα blog εξομολογητήριο είναι αυτό , που γράφω ο,τι μου περάσει από το μυαλό, έτσι για να χαλαρώνω....γιατί από ότι κατάλαβες για εξομολόγηση σε παππά δεν πήγα και δεν θα πάω ΠΟΤΕ και που να πληρώνεις τώρα ψυχαναλυτή...είπαμε 2 παιδιά είναι αυτά....σαν ποντίκια τα τρώνε τα λεφτά...δεν περισσεύουν!!!!

ΑΑ!!και μην ξεχάσω...επειδή σίγουρα κάποιοι θα σκεφτούν...."έλα μωρέ, παράδοση μας είναι όλο αυτό με την εκκλησία...δεν το πιστεύουν και φανατικά "
έχω να προσθέσω ότι από παράδοση δεν πας να σταθείς 3 και 4 ώρες να "αποχαιρετήσεις τον χριστόδουλο....(να ξερνάς και από τα αυτιά λένε στο χωριό μου) , ούτε γεμίζεις το σύνταγμα για να μην βγει το θρήσκευμα από τις ταυτότητες) .

1 σχόλιο:

Άρτεμις είπε...

Εχω την τιμη να ειμαι το πρωτο ατομο που αφηνει σχολιο?? Ε,λοιπον, καλοριζικο το Blog σου!Και οσον αφορα σε αυτα που γραφεις,συμφωνουμε απολυτα!!Αντε και καλη συνεχεια ξαδελφουλα!!