Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Έχεις meeting

Στίχοι: Ευσταθία
Μουσική: Ευσταθία
Πρώτη εκτέλεση: Ευσταθία


Πίνεις καφέ το πρωί βιαστικά
μου δίνεις φιλί πεταχτό
την πόρτα κλείνεις και χάνεσαι
στο τέλος του δρόμου
Κι εγώ ούτε καλημέρα δεν πρόλαβα να πω
μα αν είμαι τυχερή θα σε δω του χρόνου

Είναι η καριέρα σου ερωμένη και σε κατασκοπεύει
αποκλειστικά γι΄αυτήν σε θέλει κι εμένα με ζηλεύει
έχεις meeting δεν μπορείς να μου μιλήσεις
έχεις meeting δεν μπορείς να μ΄αγαπήσεις
έτσι απλά η εταιρεία δε γουστάρει τη λατρεία που σου έχω
δεν αντέχω

Είναι τόσο ωραία μέρα έξω
θέλω μαζί σου μια βόλτα να βγω
στο χαλαρό είναι τόσο κακό αυτό
τόσο κακό...
Γιατί δε χαιρόμαστε πια τα δωρεάν της ζωής
το χάνουμε το παιχνίδι και τίποτα άλλο μην πεις


Ακουσα το συγκεκριμενο τραγουδι και τα συναισθηματα μου ηταν διαφορα.....
Αρχικα ενιωσα μετα απο πολυ καιρο να με εκφραζει ενα τραγουδι τοσο πολυ.
Μετα ενιωσα θλιψη, βλεπεις αυτο το τραγουδι, περιγραφει τοσο απλα την καθημερινοτητα με τον "καλο"μου. Αφου οι προυπολογισμοι, το meeting και ολες αυτες οι αθλιες "ασχολιες" που εχουν οι υπαλληλοι των εταιριων , μας κρατανε μακρια απο τα ΟΜΟΡΦΑ δωρεαν τις ζωης...
Και το επομενο βημα ηταν η αγανακτηση......
Μετρησα ποσα ζευγαρια αντιμετοπιζουν το ιδιο προβλημα...και τουλαχιστον στο δικο μου περιβαλλον ειναι παρα πολλα!!!
Τι στο καλο κανουμε λοιπον, οταν αφιερωνουμε τα καλυτερα μας χρονια σε Α.Ε....???
Οσο μεγαλος και αν ειναι ο μισθος και οι παροχες που μας δινουν, αξιζουν την απουσια απο βασικες χαρες της ζωης?? Χρονο με την οικογενεια και τα παιδια μας, ωρες με τους φιλους μας, εκδρομες και πολλα αλλα?
Μηπως θα επρεπε να επαναπροσδιορισουμε λοιπον τις προτεραιοτητες και τις αξιες μας??

Δεν υπάρχουν σχόλια: